2010. március 10., szerda

10. fejezet - Előzetes

10. fejezet


Jacob gurult be a házunk elé – kicsit furcsa volt, mivel már nem az a serdülő kisfiút láttam, hanem az ereje teljében lévő fiatal férfit, akin az XXL-es póló is feszül a kemény izmoktól., majd integetve szállt ki a kocsiból.
- Szia Robin! Pattanj be és aztán húzzunk La Pushba!
Beszálltam, majd lágy, de mégis szenvedélyes csókkal illettem szerelmem. Már tűkön ültem amikor megláttam a La Pusht jelző táblát, belekaroltam kedvesem kezébe amitől kicsit kilengett a kocsi, de már ez sem zavart minket. Jake kitépte a kocsi ajtaját, míg ment a kocsi, majd hirtelen behúzta a kéziféket. Átrohant az én oldalamra, ölbe vett és az üres ház felé vitt a karjaiban. Hamar átjutottunk az ajtón, amit nem zárt be. (Gondolom előre tervezte az egészet.) Lábával behajtotta és a szobája előtt letett. Mélyen a szemébe néztem, amiben valami aranyos huncutságot véltem felfedezni. Kezeimet a nyaka köré fontam, majd dús hajába túrtam. Ő átkarolta a derekamat, majd a laza felsőm alá nyúlt és a gerincvonalamat kezdte cirógatni. Karjaimat lefejtette a nyakáról, majd nyakamat ajándékozta több száz apró, puha csókkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése