2010. március 22., hétfő

Díj 2.0

Ismételten nagyon köszönöm αп∂ι-nak!

Photobucket


1) Megköszönöm akitől kaptam, és belinkelem
2) Elküldöm azoknak, akik szerintem megérdemlik { max 10 embernek }
3) Értesítem őket az ajándékról
4) Leírom miért szeretek másoknak írni
5) Pár mondatban bemutatkozom a nagyvilágnak

2,
Klajcsiií
Vampire Nori

4, Nos... Miért is szeretek másoknak írni?
Ezen a kérdésen sokáig gondolkoztam, míg leírtam ide.
Először is azért, mert örülök, ha más örömet szerez és valahogy képes vagyok neki adni valamit, amitől ha nagyon kis %-ban is, de megváltozik és fejlődik esetleg átgondol valamit.
Jó látni, hogy mennyire izgatottan várják a frissítéseket!

5, Kaposvári fiúként tengetem mindennapjaimat. 9.-es vagyok és kedvenc tantárgyam az irodalom. Amit meg legjobban utálok a tesi. Hobbim az olvasás és a moziba járás!:P Szeretek biciklizni, főleg nyáron.
És a legfontosabb: Nekem a Balaton a Riviéra!:P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése